Felajánlottad már az összes terméked a vásárlóidnak, érdeklődőidnek, de nem mindenki megy végig ezen az úton.
Lehet, hogy már a belépő termékedet se veszi meg. Lehet, hogy az alapterméked megveszi, de a profitmaximalizáló terméked már hidegen hagyja.
Hagyjuk ezeket az embereket elveszni?
Természetesen nem.
Hetedik lépés: Készíts egy visszatérési útvonalat
Ilyenkor a tranzakciók számát növeled egy vásárlónál. Emlékezz, a csali is egy tranzakció, csak nem pénz a fizetőeszköz, hanem adat (e-mail cím).
A visszatérési útvonal célja, hogy fent tartsd a kapcsolatot az érdeklőiddel és vásárlóiddal. Nem akarod, hogy elfeledkezzenek rólad, hanem újabb ajánlatokat kell neki adnod.
Amikor átadtad neki a csalid, megkaptad az e-amil címét, amit tökéletes módja a kapcsolattartásnak.
E-mailen keresztül felajánlhatsz új csalikat, belépő termékeket, az alapterméked és profit maximalizáló terméket is.
A legjobb módszer, ha ezt egy automatikus e-mail utánakövetéssel csinálod meg.
Ehhez kell egy e-mail marketing szoftver, amiről ebben a bejegyzésben és WPKurzus videóban nézhetsz meg.
Ezt több idő elkészíteni a rendszeredbe, mert minden ajánlatra ajánlott készítened egy külön visszatérő útvonalat.
De ha ezt megcsinálod, akkor kész lesz a Vásárlói Érték Maximalizáló rendszered.
Összefoglalás
Elég masszív ez az anyag, de nagyon fontos.
Ha olyan vállalkozást akarsz építeni, ami egy élő gépezet, akkor végig kell menned a külön lépéseken.
Ezek után új taktikákat tanulhatsz látogatók szerzésére, de meg kell csinálnod a különböző termékeid.
Tudom, hogy ez a legnehezebb ha még nincs kész, de ha már van terméked vagy szolgáltatásod, sokkal könnyebb ahhoz kapcsolódó belépő terméket vagy profit maximalizáló terméket készíteni.
Sok sikert kívánok a munkádhoz. Haladj sorban, ne ugrálj a lépések között.
A következő oldalról: http://wpkurzus.hu/vasarloi-ertek-maximalizasa-hogy-eptits-egy-megallithatatlan-vallalkozast-5-resz/
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése