2016. április 29., péntek

Vásárlói Érték Maximalizása: Hogy éptíts egy megállíthatatlan vállalkozást 5. rész

Felajánlottad már az összes terméked a vásárlóidnak, érdeklődőidnek, de nem mindenki megy végig ezen az úton.

Lehet, hogy már a belépő termékedet se veszi meg. Lehet, hogy az alapterméked megveszi, de a profitmaximalizáló terméked már hidegen hagyja.

Hagyjuk ezeket az embereket elveszni?

Természetesen nem.

Hetedik lépés: Készíts egy visszatérési útvonalat

Ilyenkor a tranzakciók számát növeled egy vásárlónál. Emlékezz, a csali is egy tranzakció, csak nem pénz a fizetőeszköz, hanem adat (e-mail cím).

A visszatérési útvonal célja, hogy fent tartsd a kapcsolatot az érdeklőiddel és vásárlóiddal. Nem akarod, hogy elfeledkezzenek rólad, hanem újabb ajánlatokat kell neki adnod.

Amikor átadtad neki a csalid, megkaptad az e-amil címét, amit tökéletes módja a kapcsolattartásnak.

E-mailen keresztül felajánlhatsz új csalikat, belépő termékeket, az alapterméked és profit maximalizáló terméket is.

A legjobb módszer, ha ezt egy automatikus e-mail utánakövetéssel csinálod meg.

Ehhez kell egy e-mail marketing szoftver, amiről ebben a bejegyzésben és WPKurzus videóban nézhetsz meg.

Ezt több idő elkészíteni a rendszeredbe, mert minden ajánlatra ajánlott készítened egy külön visszatérő útvonalat.

De ha ezt megcsinálod, akkor kész lesz a Vásárlói Érték Maximalizáló rendszered.

Összefoglalás

Elég masszív ez az anyag, de nagyon fontos.

Ha olyan vállalkozást akarsz építeni, ami egy élő gépezet, akkor végig kell menned a külön lépéseken.

Ezek után új taktikákat tanulhatsz látogatók szerzésére, de meg kell csinálnod a különböző termékeid.

Tudom, hogy ez a legnehezebb ha még nincs kész, de ha már van terméked vagy szolgáltatásod, sokkal könnyebb ahhoz kapcsolódó belépő terméket vagy profit maximalizáló terméket készíteni.

Sok sikert kívánok a munkádhoz. Haladj sorban, ne ugrálj a lépések között.

A következő oldalról: http://wpkurzus.hu/vasarloi-ertek-maximalizasa-hogy-eptits-egy-megallithatatlan-vallalkozast-5-resz/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése